Aktuality
…aneb co se u nás v projektu či v oblasti vzdělávání děje.
Nejnovější články
Je to tu, projekt MAP III začal
Projekt MAP ORP LITOMĚŘICE II ke včerejšímu dni ukončil svou realizaci a dneškem začal projekt MAP ORP LITOMĚŘICE III. Dovolte nám touto cestou Vám ještě jednou poděkovat za báječnou spolupráci v projektu MAP ORP LITOMĚŘICE II. Spolupráce s Vámi byla výtečná, na...
Šablony z OP JAK vyhlášeny
Řídicí orgán OP JAK dne 25. 5. 2022 vyhlásil výzvu č. 02_22_002 Šablony pro MŠ a ZŠ I na podporu zjednodušených projektů šablon pro mateřské, základní a základní umělecké školy, školská zařízení pro zájmové vzdělávání (školní družiny, školní kluby a střediska volného...
Výzvy MŠMT
Adaptační skupiny pro děti cizince migrující z Ukrajiny 2022 Zaměření programu: Výzva Adaptační skupiny pro děti cizince migrující z Ukrajiny 2022 bude zaměřena na podporu volnočasových adaptačních skupin pro děti cizince od 3 do 15 let migrující z Ukrajiny a které...
Výzvy, které se mohou hodit…
Sázíme budoucnost s KB penzijní společností Zaměření programu: Cílem této grantové výzvy je zvýšit odolnost naší krajiny prostřednictvím výsadeb alejí a terénních úprav zlepšujících vodozádržné schopnosti alejí. Dalším cílem je pak posílení odpovědnosti místních...
Výzvy Národní sportovní agentury
VÝZVA 12/2022 Sportovní infrastruktura – Investice do 10 mil. Kč Zaměření programu: Výzva je zaměřena na všeobecný rozvoj sportovní infrastruktury v České republice prostřednictvím realizace akcí, jejichž předmětem může být široké spektrum sportovních zařízení,...
Výzvy MŠMT
Výzva na podporu aktivit integrace cizinců v regionálním školství v roce 2022 Zaměření programu Cílem výzvy je podpora integračních aktivit zaměřených zejména na oblast vzdělávání dětí a žáků cizinců. Podporovány budou projekty zaměřené zejména na zvyšování...
Granty, které by se mohly hodit
Podpora Ústeckého kraje v oblasti prorodinných aktivit 2022 Zaměření programu: Předmětem podpory jsou aktivity zaměřené na podporu rodiny. osvětově – vzdělávací programy pro rodiny za účelem podpory její stability (např. kurzy partnerství, kurzy rodičovství apod.),...
Doučování pro neziskovky, nové Šablony se blíží a kdy bude IROP
Výzva na podporu doučování žáků se sociálním znevýhodněním pro nestátní neziskové organizace na kalendářní rok 2022 Zaměření programu: Výzva je určena na realizaci individuálního a skupinového doučování žáků základních a středních škol se sociálním znevýhodněním...
Prosba o pomoc!!
Věc: Reklama na báječné asistenty pedagoga Začneme kraťoučkou tříbodovou anketou. Odpovězte si, prosím, sami pro sebe: Máte ve třídě víc žáků, než byste si přáli? Máte ve třídě alespoň 2 žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP)? V případě, že ano, zaškrtněte...
Granty Erasmus +
Erasmus + Školní vzdělávání Vám přináší vyhlášené výzvy: Projekty mobility osob, Partnerství pro spolupráci. Projekty mobility osob Zaměření programu: Projekty pro mateřské, základní, střední školy a další organizace navázané na školní vzdělávání. Podporované...
Granty, které se budou třeba hodit
Implementace Komponenty 3.1 Národního plánu obnovy Zaměření programu: Cílem výzvy je přispět k rozvoji digitálního vzdělávání v souladu s vizí Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ a Akčním plánem pro digitální vzdělávání (DEAP). Účelem dotace je implementace...
Granty Ústeckého kraje
Krajský úřad Ústeckého kraje již pravidelně vyhlašuje výzvy: Volný čas 2022, Sport 2022, Výkonnostní sport mládeže Ústeckého kraje 2022. Volný čas 2022 Zaměření programu: Zajištění spolufinancování rozvoje volnočasových aktivit dětí a mládeže v Ústeckém...
Kalendář akcí
Půjčte si třídní sadu Bluebotů
Sada obsahuje 6 Blue-Bot robotů, 6 TacTile čteček, třídní sadu podložek, metodická příručka Robotika s Emou.
Volné termíny níže v kalendáři.
Půjčte si čtenářský kufřík
Projekt MAP II zakoupil celkem 8 čtenářských kufříků, které obsahují několik tematicky zaměřených knih.
Kufříky jsou zaměřené zejména pro MŠ a 1. až 2. třídu ZŠ.

ZŮSTAŇTE S NÁMI VE SPOJENÍ
Přihlaste se k odběru novinek na našem webu nebo nás sledujte na sociálních sítích.